پاسخ به ابهام های هدفمندی یارانه ها

با سلام.

در چند پست پیش سوالات و ابهاماتی را در خصوص هدفمندی یارانه ها مطرح کردیم و بیان کردیم که منتظر پاسخ مسئولین خواهیم ماند. دیشب در برنامه ی گفتگوی ویژه ی خبری رییس سازمان هدفمندی یارانه ها به این سوالات و ابهامات پاسخ داد. 

اگر ابهامات مطرح شده در چند پست پیش ما با عنوان "حذف پیامکی ها از مرحله دوم هدفمندی یارانه ها؟؟" خوانده باشید در سوال اول بیان کردیم:

1) تکلیف خانوارهایی که 28000 تومان به حساب آنها واریز نشده چه می شود؟ آیا یارانه ی مرحله ی دوم به آن ها تعلق می گیرد یا این که این عدم واریز شروعی است برای حذف کامل یارانه ها؟

که ایشان این گونه پاسخ دادند که : به درصدی (نه همه ی ) کسانی که به آن ها پیامک داده شده است مابه التفاوت یارانه ی نقدی مرحله ی دوم تعلق نخواهد گرفت و این درصد کسانی هستند که از درآمد بالایی برخوردارند. وی همچنین افزود: یارانه ی نقدی 45 هزار و 500 تومانی کماکان به حساب همه ی سرپرستان خانوار (حتی کسانی که درآمد بالایی دارند) واریز خواهد شد و یارانه ی نقدی فروردین از امروز قابل برداشت خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال مطرح شده توسط ما "3) 28000 تومان واریزی برای برخی خانوارها مربوط به یارانه ی یک ماه است یا دوماه ؟" بیان کرد :

فعلا مشخص نیست که این پرداخت مربوط به یک ماه است یا دوماه و در اطلاع رسانی های بعدی مشخص خواهد شد.

وی درباره ی زمان اجرای مرحله ی دوم هدفمندی یارانه ها بیان کرد : زمان تقریبی اجرای فاز دوم هنوز مشخص نیست.

برای دیدن جدیدترین خبر درباره ی یارانه ی 28000 تومانی اینجا را کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: هدفمندی یارانه ها یارانه ی مرحله ی دومدلیل عدم واریز یارانه ی مرحله ی دوممرحله ی دوم هدفمندی یارانه هایارانههدفمندییارانه ی نقدی 28000 تومانییارانه در سال جدیدپاسخ رییس سازمان هدفمندی به سوالات مردمجدیدترین خبرها از هدفمندی یارانه هافاز دوم هدفمندي يارانه ها کي اجرايي مي شود؟جزییات مرحله ی دوم هدفمندی یارانه ها

تاريخ : پنج شنبه 17 فروردين 1391 | 13:50 | نویسنده : پیرو |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.